2013. szeptember 4., szerda

Kezdetek kezdete

Üdvözöllek benneteket az első blogomon. Ezt a blogot valamikor októberben fogom elkezdeni, de addig még felújítom az oldalt. Oldalt megtalálhatjátok miről is szólna majd a történetem. Remélem elnyeri a tetszéseteket és fel fogtok iratkozni. Igazából nem tudom mit is írhatnék még ide. Talán azt, hogy hamarosan majd felkerülnek a szereplők és később a prológus is. Mielőtt magatokban megkérdeznétek nem, ez nem egy fanfiction lesz. Én is szeretem a sokak által ismert 1D-t, de komolyan! Már nekem is tele van a hócipőm a "Londonba költöztünk mert apuci új munkát kapott és összefutottam Harryvel az utcán,de véletlen leöntött kávéval persze vett nekem egy új ruhát aztán három napra rá már össze is jöttünk" blogokból. Rengeteg egyedivel is találkozhatsz a neten, de ilyet ne többet léci. Engem igazából egy cikk inspirált a történet megírásához amit ITT elolvashattok. Szóval próbáltam nem egy sablonos történetet írni, amit hamarosan ti is olvashattok. Szívesen fogadom bárki kritikáját, nem fogok harapni. Azt hiszem mindent leírtam, amit szerettem volna.

xx.Elody

4 megjegyzés: