2013. október 20., vasárnap

Award

Ezermillió és még annál is több Bia Joynak, akitől megkaptam a harmadik díjamat is.


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog:
1. Nem vagyok maximalista.
2. Idén töltöttem a 14-et.
3. A kisebb kilátókban tériszonyom van, de amúgy a magas helyeken nincs.
4. Kedvenc gyümölcsöm az alma.
5. Nem vagyok jó a reál tárgyakból sajnos.
6. Utálom a brokkolit.
7. Kedvenc állatom a gepárd és a tigris.(Sose tudtam dönteni közöttük.)
8. Szeretnék egyszer eljutni Brazíliába.
9. Imádom a fényképeket.
10. Szeretnék egyszer tandemet ugrani.
11. Nincsen bakancs listám.

Válaszaim:
1. Hány éves korodban árulták el/jöttél rá, hogy a Mikulás nem létezik?
Én még mindig azon az elven vagyok, hogy létezik, csak Finnországban lakik és soha nem látta senki. Persze tudom, hogy nem létezik csak szeretem az ilyen meséket.
2. Kaptál már virgácsot?
Igen, sajnos 2x is az oviba.
3. Melyik a kedvenc ünneped?
A szülinapom, hiszen akkor olyan energiabombának érzem magam és felszabadultnak.
4. Milyen sportokat szeretsz játszani?
Kézilabda, foci.
5. Milyen sportokat szeretsz nézni?
Inkább űzni szeretem a sportokat, mint nézni, de a Real vs. Barca meccsek kihagyhatatlanok számomra.
6. Melyik a kedvenc tantárgyad?
A tesi.
7. Melyik tanár gyűlöl a legjobban?
Sajnos pont a matek.
8. Hogyan vélekedsz az internetről?
Nem tudom hogyan érted ezt a kérdést, de azért próbálok rá válaszolni. Bizonyos mértékig jó és rossz is. Anyukám legnagyobb szerencséjére nem sokat függök a gépen és az interneten. Mégis kicsivel több a jó hatása a rossznál.
9. Miért kezdted meg a blogolást, mi ösztönzött erre?
A barátnőm, és nem bántam meg. Szeretek kiskorom óta fogalmazásokat írni, próba szerencse alapon pedig  neki kezdtem a blogolásnak.
10. Azok közül a helyek közül, ahol már jártál a szülővárosodon kívül, melyik a kedvenced?
Miskolc-tapolca, imádom a barlangfürdőjét.
11. Szoktál leckét írni?
Igen, de van olyan tantárgy amiből nem minden órára csinálom meg. Rossz szokásom sajnos, amin próbálok változtatni.

Kérdéseim:
1.Ösztönzött valami vagy valaki a blogírásra?
2. Vannak olyan barátaid, akiket az interneten ismertél meg?
3. Kipróbálnád a bunge-jumping - ot?
4. Ha lehetne 3 kívánságod mi lenne az?
5. Tornacipő vs. balerina cipő?
6. Miért pont az?
7. Mit tennél, ha kiderülne, nem írhatnál soha többet?
8. Melyik a kedvenc tantárgyad?
9. Szoktál puskázni?
10. Mi a véleményed a blogomról?
11. Bírod, ha kritizálnak valamiért?

Küldöm:
2. Claire




6 megjegyzés: