2014. január 6., hétfő

Award

Megkapta a blog a 4. díját is, amiért hálás vagyok nagyon Lora

Szabályok: 
1.Írj 10 dolgot magadról.
2.Válaszolj a 10 kérdésekre.
3.Tegyél fel 10 kérdést.
4.Küld tovább 5 bloggernek.

10 dolog magamról
Szeretem a karácsonyt, bár sajnálom az ideit, hiszen egyáltalán nem volt karácsonyi hangulat +10 fokban.
Kedvenc zeném jelenleg a Read all about it.
Kedvenc színészem Johnny Depp.
Sok könyvem van.
Néha a semmin is nevetni tudok sírásig.
Nagyot néztem, mikor megkaptam a díjat, nagyon meglepett.
Most éppen FOB-Where did the party go-t hallgatok.
A ByTheWay-nek szurkoltam az x faktorba.
A szünetben elkezdtem nézni a Vámpírnaplókat.
Utoljára a Futótüzet láttam a moziban.



10 válasz
-Mióta írsz?Miért kezdted el?

Harmadikos voltam, mikor egy mesét kellett írni magyarból. Akkor tetszett meg nagyon, hiszen minden úgy történt, ahogy én szerettem volna. Ezután verseket írtam, de leginkább csak magamnak. Két éve vált hobbimmá az írás. Egyszerűen imádok írni, hiszen úgy érzem egy sajátos világban vagyok akkor, amit saját magam formáltam.
-Olvasod a blogomat?Ha igen Daniel vagy Will a jobb?

Igen olvasom, az egyik kedvenc blogom. Mind ketten a szívem csücskei ( ha lehet ilyet mondani), de nekem inkább Daniel mellett szól a voksom.
-Kik támogatnak az írásban?

A barátnőim és anyukám. ( rajtuk kívül nem  is tudja más, hogy írok)
-Melyik szereplőddel tudsz a legjobban azonosulni?

Nem kifejezetten pont eggyel tudok azonosulni, mivel több szereplő közt 'osztottam' ki a tulajdonságaimat, de ha választani kéne, akkor Miro és Clary. ( Clary még nem jött képbe a történetben)
-Szoktál saját tapasztalatokat beleírni a blogodba?

Igen, nagyon is sokat.
-Mi szokott megihletni?

Mikor mi. Ez lehet egy dal, egy idézet, esetleg egy olvasott történet apróbb részlete.
-Mi a véleményed rólam?

Nem igazán ismerlek, de szimpatikusnak talállak. :)
-Sportolsz valamit?

Igen, focizok, kézilabdázok, és rockizok.
-Álom úticél?

Nincs. Inkább egy világ körüli utazás.
-Ha választhatnál milyen szupererőt választanál?

Nem is tudom. Talán láthatatlanság vagy gondolatolvasás.

10 Kérdés

Milyen zenéket szeretsz leginkább?
Szoktál novellákat írni?
Mi ad ihletet egy-egy novella megírásához?

Elítélsz valakit a külseje alapján?
Milyen volt az első suli napod?
Milyen könyvet olvastál utoljára?
Gondolkodsz egy újabb történeten,a mit szívesen osztanál meg újabb blogon?

Hogyan telt a karácsonyod?
Kakaó vs forrócsoki?
Hol szoktál általában szereplőket találni a történetedhez?

Akiknek küldöm
Amelia Finnick 
Dorothy Large 
Sun


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése